Er zijn meer dan 80 miljoen Duitsers die smachten naar jouw product of dienst. Met Google Ads in Duitsland kun je ze voor je winnen. Appeltje-eitje, toch? Hoe zou je dat eigenlijk op z’n Duits zeggen?
De Duitse markt ligt voor je open, maar…
Ja, het is vandaag de dag een stuk makkelijker om over de grens te verkopen. Moest je een jaar of 10, 20 geleden nog op zoek naar de juiste Duitse media en vakbladen, nu ben je slechts 3 klikken verwijderd van de eerste Duitse bezoeker op je website.
Het lijkt heel makkelijk, maar je moet niet in de volgende valkuil trappen.
En dat is dat je alles zelf denkt te kunnen. Je haalt even je best presterende zoekwoorden in Nederland door Google Translate en degene op kantoor met een 8 voor haar mavo-Duits schrijft een paar advertentieteksten.
Of nog erger: je doet het met Engels, want die Duitsers leren toch ook gewoon Engels op school?
De kater komt een paar maanden later. Nog geen enkele aanmelding, aanvraag of verkoop. Hebben die Duitsers dan geen behoefte aan jouw fantastische producten of diensten? Lopen ze gewoon wat achter? Of is er iets anders aan de hand?
Ongewild blijft de deur voor 80 miljoen potentiële klanten dicht.
Geloof ons, we maken dit keer op keer mee. En ja, ook wij hebben er ons in het verleden schuldig aan gemaakt. Als je zelf met Google Ads in een vreemde taal gaat prutsen, lukt het soms nog wel om enig resultaat te behalen, maar haal je er nooit uit wat je eruit zou kunnen halen.
Google Ads in Duitsland? Dit moet je in ieder geval niet doen:
- Een Duitser zonder ervaring met Google Ads jouw campagnes laten opzetten.
- Een Google Ads-specialist die een aardig mondje Duits spreekt de campagnes laten opzetten.
- Engelstalige advertenties inzetten in Duitsland.
Hoe moet het dan wel?
Een Duitse Google Ads-specialist met ruime ervaring inzetten om de Duitse markt voor jou te veroveren. Dit doen we inmiddels al enige tijd met veel succes voor klanten die de sprong naar de Duitse markt wilden maken.
Graag stellen we je daarom voor aan Katrin, onze Duitse Google Ads Specialist! Heb je momenteel Duitse Google Ads-campagnes lopen of wil je weten hoe je die interessante en grote markt aan kunt boren?
Plan dan direct een online groeigesprek in! Dan vertelt Katrin je welke kansen er voor jouw organisatie in Duitsland liggen.
Online Groeigesprek
Meer omzet of je winstmarge verbeteren? In Nederland, Duitsland, Frankrijk, Spanje of Engeland? Laat ons je gids zijn. Samen met jou kijken we kritisch naar je huidige campagnes of komen we met ideeën voor nieuwe. Tijdens een gratis online adviesgesprek vertellen wij je over onze aanpak om voor jou de top te bereiken. Zo’n eerste gesprek is gratis en verplicht je tot niets. Zet de eerste stap naar groei. Boek nu jouw gratis Groeigesprek van 30 minuten.